صداوسیما باید پاسخگو باشد/حاشیه سازی با نبویان آن هم در این شرایط دیپلماسی کشور!

صداوسیما باید پاسخگو باشد/حاشیه سازی با نبویان آن هم در این شرایط دیپلماسی کشور!

اگر آنچه نبویان درباره اسناد طبقه‌بندی‌شده مطرح کرده مصداق تخلف قانونی است، افکار عمومی حق دارد بداند چه کسانی زمینه این تخلف را فراهم کرده‌اند. چگونه در شرایطی که کشور درگیر پرونده‌های حساس امنیتی و دیپلماتیک است، چنین اظهاراتی از آنتن رسمی رسانه ملی پخش می‌شود؟